Jak powiększyć usta bez użycia igły?

Powiększanie ust nie musi kojarzyć się z bólem i inwazyjnymi zabiegami, które polegają na modelowaniu konturu warg przy pomocy igły. Spektakularne efekty powiększania ust można uzyskać dzięki nowoczesnym zabiegom z zastosowaniem masażu ssącego i fal radiowych lub specjalnej metody, która pozwala na wtłoczenie kwasu hialuronowego głęboko w skórę.

Nieinwazyjne powiększanie ust bez użycia igły to idealna alternatywa dla osób, które czują się niekomfortowo podczas nakłuwania skóry. Zabiegi nieinwazyjnej medycyny estetycznej na usta pozwalają na uzyskanie takich samych efektów, jak w przypadku tradycyjnego wypełniani ust, które polega na ostrzykiwaniu skóry.

Powiększanie usta falą radiową - dlaczego warto?

Fale radiowe stosowane są kosmetyce w celu ujędrnienia skóry i odmłodzeni jej, a także do powiększania i modelowania ust. Przykładając do warg specjalne urządzenie, które emituje fale radiowe, włókna kolagenowe obkurczają się, a tkanki skóry ust zostają ekstremalnie dotlenione. W pierwszym etapie zabiegu, specjalistka PERFECT LOOK wykonuje specjalny peeling, który wygładza skórę, aby ta lepiej poddała się zabiegowi. Urządzenie wykorzystywane do powiększania ust metodą radiową emituje ciepło, co może sprawić, że po zabiegu skóra ust będzie bardziej wrażliwa i delikatnie opuchnięta. Stan taki utrzymuje się jednak maksymalnie do kilku godzin.

Powiększanie ust falą radiową modeluje wargi, a także sprawia, że stają się pełniejsze i widocznie ujędrnione. Tego typu zabieg powiększania usta falą radiową można stosować jako zabieg bankietowy, czyli taki, który przynosi natychmiastowe efekty i jest wykonywany przed wielkim wyjściem lub uroczystością. Dla zachowania długotrwałego efektu można przeprowadzić serię 5-10 zabiegów w 7-14-dniowych odstępach.

Powiększanie ust kwasem hialuronowym bez użycia igły – dlaczego warto?

Wśród zabiegów bezinwazyjnego powiększania ust, na szczególna uwagę zasługuje również wtłaczanie czystego kwasu hialuronowego w skórę warg za pomocą specjalnego urządzenia Hialuron Pen. Zabieg ten wykorzystuje jedynie bardzo wysokie ciśnienie, dzięki czemu substancja wypełniająca zostaje szybko dostarczona w głąb skóry, a usta stają się elastyczne i zdecydowanie zwiększają swoją objętość.

Podczas zabiegu nie są wykorzystywane igły, co zdecydowanie zmniejsza ryzyko powikłań w stosunku do tradycyjnego ostrzykiwania warg kwasem hialuronowym. Kwas hialuronowy, w przypadku nieinwazyjnego wtłaczania go w skórę, nie jest dostarczany tam punktowo, dzięki czemu nie występuje ryzyko uszkodzenia naczyń krwionośnych. Efekty zabiegowe z użyciem Hialuron Pen utrzymują się od 6 do 12 miesięcy.

Powiększanie usta bez użycia igły – przeciwwskazania

Pomimo tego, że metody powiększania ust bez użycia igły są bezbolesne i bezinwazyjne, istnieje kilka przeciwskazań do ich wykonania. Jest to na pewno ciąża oraz okres laktacji, infekcje wirusowe i bakteryjne, opryszczka, zaawansowany trądzik i choroby skóry, a także nowotwory.