Karboksterapia

• Zmarszczki
  • Cienie pod oczami
  • Opadanie powiek
  • Blizny (również potrądzikowe)
  • Miejscowy nadmiar tkanki tłuszczowej
  • Cellulit
  • Rozstępy
  • Cukrzyca
  • Choroby układu krwionośnego
  • Choroby płuc
  • Choroby nerek
  • Nowotwory
  • Trądzik
  • Hemofilia
  • Infekcje wirusowe i bakteryjne
  • Okres ciąży i laktacji

Karboksyterapia to bezpieczna terapia medycznym dwutlenkiem węgla, nazywanym cudownym gazem, która polega na kontrolowanym wprowadzeniu CO₂ w skórę i pod skórę przy pomocy niewielkiej igły. Metoda jest uznawana za przełom w medycynie estetycznej, ponieważ w szybki i małoinwazyjny sposób pomaga skutecznie pozbyć się wielu problemów skórnych - zmarszczek twarzy, szyi i dekoltu czy nadmiaru tkanki tłuszczowej na ciele.

Dwutlenek węgla podawany podczas zabiegu karboksyterapii poprawia przepływ krwi i limfy, silnie dotlenia skórę oraz stymuluje naturalną rozbudowę sieci naczyń krwionośnych. Podczas wstrzykiwania gazu cienką igłą pacjent odczuwa lekkie ukłucie oraz rozpychanie gazu do okolicznych tkanek. Dokładnie widać, jak gaz rozchodzi się pod skórą, poprawiając jej ukrwienie i odżywienie. W efekcie następuje silny proces regeneracji.

Karboksyterapia rewitalizuje i ujędrnia skórę twarzy, szyi i dekoltu. Po zabiegu następuje widoczna redukcja zmarszczek na twarzy. Karboksyterapia zastosowana w okolicach oczu wyraźnie ujędrnia skórę. Zabieg uruchamia proces lipolizy, czyli rozpadu tkanki tłuszczowej, która gromadzi się np., w okolicy podbródka. Dlatego dzięki karboksyterapii można skutecznie walczyć z rozstępami, cellulitem i bliznami na problematycznych partiach ciała.